2011.08.22

Idag börjar man plugga igen! Känns ... Ovant. Och pirrigt! Nu ska man börja få rutiner igen efter tre veckors jäsande i soffan. Ska faktikst bli skönt. Har dessutom börjat bryta mina dåliga vanor så nu blir det havregrynsgröt med äppelmos, mjölk och kanel på morgnarna istället för en mer traditionell smörgås. Och smoothies, måste ju variera mig lite också! Men kaffekoppen får stanna ett tag till...

Har planerat att cykla både till och från skolan idag, 3 mil totalt alltså, och vädret kunde inte varit sämre. Kommer känna mig så jäkla fresh när jag kommer dit första dagen svettig och blöt efter regnet. Tur man inte tror på det där med första intryck... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0