Maskulint Alternativ

Var ute i kristianstad och gick med min kära vän katie en gång och blev stannade av ett gäng killar som började propagera för ett nytt parti de kallade "Maskulint Alternativ" och det var minst sagt underhållande! Fick med mig några flyers hem som jag nu har hittat och kände att jag bara måste dela med mig av detta sköna prank.

Maskulint Alternativ vill att:

  • Förbud ska införas mot onödigt snatter och fnitter under sportevenemang på TV:n
  • Alla nyproducerade toalettlock och ringar ska ha en fjäder undertill så att de efter använding hamnar på högkant oavsett vem som använt dem
  • Förbud ska införas mot onödiga och långa hälsningsfraser i början av e-mail. M.A. menar att man bara ska skriva sitt ärende (detta skulle spara tusentals arbetstimmar/år)
  • Alla kvinnor ska gå på tankeläsarkurs för att därigenom förstå hur "lätt" männen har det
  • Kvinnor ska fokusera på en sak åt gången och göra den riktigt bra...
  • Mannen ska låna ut fjärrkontrollen till kvinnan lite då och då
  • Sportnytt ska förlängas med en halvtimme
  • Inga djupa diskussioner bör, för allas trevnad, starta när fokus ligger på tv-spel eller sport
  • Varje kvinna bör få en egen gps
  • Mannen ska kompenseras för den tid kvinnan använder för att stå i kö till toaletterna varje dag
  • Människor som sms:ar mer än 3 sms per dag bör beläggas med sms-skatt

Lägg din röst på Maskulint Alternativ i höst!
    - Det starka och håriga alternativet


Kommentarer
Postat av: siss

hahaha vad bra =)

2011-08-15 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0